Bobber Xtreme™ este o tinta de otel prezentata tragatorului din spatele capacului. Cel care trage trebuie sa faca o lovitura precisa pe placa reactiva de otel inainte ca aceasta sa dispara din nou in spatele capacului. Utilizand software-ul SmartRange™ al CMJ Profesional, antrenorul poate crea orice numar de scenarii si poate ajusta timpul de prezentare pentru a creste dificultatea.
Bobber Xtreme este un dispozitiv de actionare din otel reactiv conceput pentru a ridica mai multe placi de otel din spatele capacului in vederea tragatorului. Placa indicatoare se ridica in pozitia de sus cu o miscare de alunecare. De fiecare data cand placa gliseaza inapoi in pozitia in jos, este resetata pentru urmatoarea tragere. Scutul poate fi oricare din mai multe forme dictate de tipul particular de antrenament care se face. Scuturile frontale disponibile includ (dar nu se limiteaza la): o silueta umana completa „fara tragere” offset, un trunchi uman centrat si o baricada simpla centrata.
Viteza
Intreaga idee din spatele tragerii reactive este de a antrena corpul sa efectueze automat actiunea complexa de a trage o arma fara a fi nevoie sa procesati intreaga secventa cu mintea voastra constienta. Timpii de expunere cu Bobber Xtreme™ pot fi scurti de 1/2 secunda, creand scenarii de achizitie tinta care imping timpii de reactie ai cursantilor la limita.
Precizie
Nu numai ca lipseste tinta intentionata ineficienta si ineficace, ci este o raspundere uluitoare in timpul unui conflict armat efectiv. Placile tinta de 8” de pe Bobber Xtreme™ sar si se retrag din spatele capacului total, fortand tragatorii sa se concentreze asupra plasarii focului.
Judecata
Judecata in doua sectiuni si analiza amenintarilor pot fi cele mai importante elemente ale instruirii. Revolutionarul Bobber Xtreme™ abordeaza aceasta problema prezentand tragatorului doua placi tinta separate, una direct in spatele celeilalte. O placa este un cerc de 8”, iar cealalta este un octogon de 8”. In functie de scenariul dvs de antrenament, puteti clasifica toate placile cercului drept ostile si toate placile octogonale ca fiind prietenoase. Cand una dintre placi sare din spatele capacului, tragatorul trebuie sa determine rapid daca placa este ostila sau prietenoasa si apoi sa ia masurile corespunzatoare. Cercurile si octogonele arata suficient de asemanator pentru a-l forta pe tragator sa fie sigur, ajutand la ruperea obitnuintei „impusca orice”.